Scotch & Soda 12hrs in Paris campaign

Voor de 12hrs in Paris campaign van Scotch & Soda hebben we het uiteindelijke development van de campaign website gedaan. De aangeleverde ontwerpen zijn vertaald naar werkende HTML5 met de nodige jQuery scripts erin. Het HTML5-bestand is voorzien van interne Demandware-links naar bestaande producten in de webshop.

Op 30 april is dit project als Site of the Day te zien geweest op Design Licks, het is genomineerd geweest op CSS Design Awords en het heeft een ‘HONORABLE MENTION’ gekregen op AWWWARDS. Het ontwerp is gemaakt door de getalenteerde ontwerper Rodger Hoefel van Scotch & Soda.

Bijzonder aan dit project zijn de functies die opgeroepen worden door het scrollen. Handgeschreven teksten worden pas in het beeld gefaded als de beelden zichtbaar zijn voor de bezoeker. De inhoud van de gekantelde vierhoek verandert afhankelijk van de foto’s die je aan het bekijken bent. En je kunt door de website navigeren met toetscombinaties (pijltjes toetsen en letters J en K). Als je op de letter L klikt, komen de social share buttons tevoorschijn.

© Copyright 2017 Der Visionär. All rights reserved.